jest realizowana w trzech wariantach:
1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg.
2. Kurier (DHL, UPS).
3. Inpost
Zwroty
zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.